مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 23:072022-09-04سياسي

فارس من| 1200 خادم، پذیرای زائران پاکستانی اربعین در مرز ایران هستند+عکس و فیلم


سخنگوی ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این ستاد از سال 93 برای خدمت گزاری به زائران پاکستانی راه اندازی شده است، گفت: امسال با حضور 1200 خادم پذیرای این زائران و تسهیل سفر آنان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مخطبان خبرگزاری فارس در سامانه تعاملی فارس من، مطالبه ای را با عنوان پاکستان خواستار آن هستیم که تسهیلاتی برای سفر شیعیان پاکستانی از طریق ایران فراهم شود.

مرز ریمدان هم برای ورود زائران پاکستانی باز شده است سعید دهنوی، سخنگوی ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه این ستاد از سال 93 برای خدمت گزاری به زائران پاکستانی و شبه قاره هند تشکیل شده است، گفت: این ستاد از گروه های مردمی شیعه و حتی اهل سنت در مرز میرجاوه تشکیل شده است که امسال با توجه به اضافه شدن مرز ریمدان، در این بخش نیز خدمت رسان مردم هستیم.

این گروه ها شامل هیأت های مذهبی، موکب ها و گروه های مردمی است.

بناست 200 هزار زائر پاکستانی از ایران راهی عراق شوند وی با اشاره به اینکه امسال طبق برآوردها، بناست در مجموع 200 هزار نفر از مرزهای ریمدان و میرجاوه وارد ایران شوند، تصریح کرد: در سال های نخست، غذای ساده مانند سیب زمینی به زائران می دادیم، اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| 1200 خادم، پذیرای زائران پاکستانی اربعین در مرز ایران هستند+عکس و فیلم

فارس من| 1200 خادم، پذیرای زائران پاکستانی اربعین در مرز ایران هستند+عکس و فیلم